2010. december 30., csütörtök

Három éves terv

Mivel az idei év terve befuccsolt - 2010-ben megtanulok fütyülni: új célt tűztem ki magam elé. Hogy micsodát? Három éven belül lesz egy steampunkos szerkóm, amit ha kell egyedül teszek össze, és én bizony egyszer elmegyek abba conra. Bizony. S erre adok magamnak három évet. Jó fej vagyok? xD

De mi is az a steampunk? Wikipedia barátunk szerint az 1980-as években megjelenő stílus és tematika, illetve szubkultúra, amely beette magát filmekbe, az irodalomba, zenébe, meg egy csomó más dologba.
Ugye, egy rucit szeretnék. ehhez felhasználhatok majd rengeteg fogaskereket, kulcsot, csavarkulcsot, óraműves darabkák-alkatrészeket, fém-fa felszereléseket, illetve a szín az óarany! Esetleg abszint-zöld, vagy ólmos árnyalatok. Az ékszerek terén, már elkezdtem dolgozni - ma szerváltam hobbiboltból óarany fülbevaló- és nyaklánc alapot. Már csak fogaskerék, olyan színű kulcs, meg kismillió más dolog kéne. De elkezdődött...

Amúgy már vagy két éve rátaláltam a stílusra. Eleinte csak képeket néztem róla... Ma viszont döntöttem. Ezt meg akarom, meg fogom csinálni. Szurkoljatok.

4 megjegyzés:

  1. Te atyaég...
    Nem maradnál inkább a fügyülésnél?
    Segítek! :)

    A tudatlanságom okán viszont jó, hogy bewikizted, a meghatározást, mert már a második sor olvasása után felötlött bennem, hogy mi a bokám az a steampunk...

    VálaszTörlés
  2. Ez állat! XDDD
    Ezt majd én is akarom látni! :D

    ,,2010-ben megtanulok fütyülni" X"DDDDDDDD

    VálaszTörlés
  3. Hajrá! ^^ Majd besegítek a gyűjtésbe - van otthon ám néhány fogaskerék - valahol... a sufni mélyén... ahem, de van. xD
    Megtanítsalak fütyülni? ^^

    VálaszTörlés
  4. @mickie: Ezért wikiztem. ;P

    @Pety: Oké, megdumálhatjuk majd. ;P
    És ne röhögjél, mer' nem sikerült! xD

    @Tadeshi: Előbb felajánlhattad volna a fütyülést, s nem lett volna dobott project, ejnye! De kétlem, hogy sikerülne a tanításom - hiába próbálkoztam egy évig, befuccsoltam.
    Viszont a fogaskerekeket lehet, hogy örömmel fogadnám, ha neked tényleg nem kellenek. =)

    VálaszTörlés