2011. május 20., péntek

Fangirl-sikoly, ahogy a torkodon kifér

Khm. Igyekszem kulturáltan megfogalmazni a következőt:

Camui Gackt augusztus negyedikén a Syma csarnokban lép fel!!!

A Syma Csarnokban, ami akárhogy is nézem, innen max 20 perc sétálva. ÚRISTEEEN! Ilyen egyszerűen nincs! *hatalmas nagy fangirl sikoly*
Ez komolyan mondom, egy valóra vált álmom - mióta először meghallottam a számait, láttam klipjeit, képeit én mindig arról álmodtam, hogy ott legyek egy koncertjén. Erre... erre tessék! Tavaly elkerült minket, a szívem hasadt belé, hogy nem tudtam semelyik Eu-s koncertjére se elmenni, s olvastam a beszámolókat... Erre most ÉN írhatok majd egy beszámolót! Mert ez TÉNY, hogy ÉN, ki fogok rá menni. Ha törik, ha szakad, ha meg kell tépnem érte pár fangirlt! xD
Egyszerűen: kyaaaaaaaa! x)
Úristen, ilyen nincs, ilyen nincs, de mégis van!

Khm, asszem inkább lezárom magamat, mielőtt még nyolcvan oldalt telesikoltoznék írásban. x'D

2 megjegyzés:

  1. Itt vigyorgok Neked és a TÉNYeknek! :))
    (És nagyon tetszenek az újabb betűtípusok - vagy csak én vagyok lemaradva?)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, ha vigyorgásra késztetlek. :)
    (Bezony, új betűtípusok - tegnap mondhatni unalmamban pofozgattam a blogot. Talán nem lövök le nagy poént, hogy teljes design-váltást tervezek, ha összejön, fejléccel, háttérrel, más színekkel... Mert rájöttem tegnap, hogy eléggé szemkifolyatós a mostani. xD)

    VálaszTörlés