2012. március 3., szombat

Valentin-nap, megkésve bár...

Úúúúrsiten, milyen régen ragadtam billentyűzetet!
S úúúristen, lassan fél hónapja meg akarom csinálni ezt a bejegyzést. ^^" Lustaság fél egészség...? No!

Szóval, volt valami olyasmi, hogy Valentin-nap, egy újabb értelmetlen pénzhajhász, Nyugat-majmoló, mutasd-meg-kit-szeretsz-s-a-plázák/boltok-lehúzzák-rólad-a-lehető-legtöbb-bőrt-féle ünnep, mikor a szerelmesek idegesek, majd egymásra borulnak, s a magányos emberek meg... hát jobban érzik, hogy magányosak. Na és épp ezért jöttem én, felbuzdulva hobbiboltban tett látogatásomon, és remek-remek alapanyag beszerzésen, hogy megmutatom a barátaimnak, hogy bár nem szerelmeseim, a Valentin-napnak nem kell, hogy csak a szerelmekről szóljon. És a Be My Valentine Project el is kezdődött...

Így bebiztosítva magam (felhívtam Tadeshit, hazafele tartva, hogy másnap -14-én- muszáj találkoznunk), s bár hátra volt még egy kötelezőm, a magamnak tett paktum érdekében neki is ültem a kis meglepetéseim összerakásának az adott időben. (és a kötelezős szövegtesztem sem lett rossz x))
Hazafele gondolatban kitaláltam mindenkinek az egyedi "mintáját", majd hazaérve ettem, olvastam, és kezdődhetett a craftolás - amit talán életemben nem élveztem annyira, mint 13-án késődélután-este. S mi lett a végeredmény?
6 (+1 tanulópénzes) kicsi kártyácska, amolyan mini-üdvözlőlapféle... De nem akármilyen!
Sajnos nem sikerült jobb képet csinálnom reggel rohantamban, így a macskás alul befénylett... Meg szépa  szőnyegem, igen. X"D

Hogy mi is ez? Vannak a különböző kaparós cumók, mikor van egy kép, és le kell karistolni egy megadott felületet, és alatta szívárványszínű/színátmenetes felületből jön ki a kép. Nos ez ugyaolyan "papírra" készült, ami szivárvány alapú. A hobbiboltban 150 Ft-ért vesztegették egy a4-es lapját... Le kellett rá csapnom. =)
És ezekből készültek ezek a kis egynolcadnyi kis üdvözlőlapok, mind egyedi, hátul is egyedi szövegezéssel, belerakva egy kis miniborítékba, amit aztán elrejtettem - kivéve Tadeshijét, az nem volt kivitelezhető. XD

Felülről balról-jobbra haladva:
Az első, egy hulás srác, Anitával mi értjük... Sajnos a karistolás alkalmával nem sikerült olyan jól, mint a kis vázlat, így azt is mellékeltem a kis borítékocskába neki. =)
A második Ewynek készült, a ceruza biztatja mindenféle jóra a lányzót =)
A harmadik Kishijé, egy chibi-Frau. x) Egész jó lett, ahhoz képest...
Mellette Réka oroszlánja látható - ez volt a második, amit eldöntöttem, és láttam lelki szemeim előtt... Köbö olyan is lett, aminek nagyon örültem~! x)
Aztán Brigi pónija, aki amúgy az első kész kártya volt, Pinkie Pie! Fú de megszenvetdem a rajzolásával. XD A legviccesebb - épp rajzolom a prototípust, hogy ez így menni fog-e, mikor apu bejön a szobába, majd nagy szemeket mereszt a monitorra. Ez mi? - kérdezi. Póni - felelem én. És te komolyan ezt rajzolod? - csak bólintottam. De nem magamnak! Barátnőmnek... Ez egy... ilyen... belsős poén - vágtam ki magamat. És tényleg! (amúgy ma reggel is néztem. XD)
Mellette Zsófica alvó Rómeó macskája álmodik magának egy Júliát x)
És végül Tadeshi nagyfejű Ed-chibije, csak mert vannak a régi, el nem múló szerelmek, ugye. ;P

A tervem egyszerű, de nagyszerű volt - Tadeshijét kivéve^^"- mindet el kell rejteni, hogy aztán hirtelen érje őket a dolog!
Kishi kártyájához szövetkeztem Dorinával, aki volt olyan kedves és kinyitotta nekem a szekrényüket - így el tudtam rejteni Kishi kabátjába egy kis cuki facsipeszke segítségével. (ha előbb eszembe jut a dolog, még a csipeszt is kidekoráltam volna x)) - Sajnos a megtalálás nem úgy alakult, mint terveztem, avagy összekutyultam a napokat, és Kishim végül előttem nyitotta ki... De akkor is tetszett neki~! x3 Legalább is úgy láttam...
A második kör Brigi, Anita, Réka, Évi négyese volt - magyaron előbb szabadultam, mint ők -as usual-, s gyorsan kiraktam az asztalaikra, majd felmásztam a könyvtárba, leckét írni, hogy ne legyen feltűnő, hogy ott ülök vigyorogva. Teljes siker! Kár, hogy nem láttam az arcukat. Mikor jöttem le, Anita épp a kabátját hozta fel, és a nyakamba borult - már csak azért az ölelésért megérte az egész, leírhatatlanul érzelmes-köszönő ölelés volt! =) Nem engedtek be percekig a terembe, mert válasz kártyát fabrikáltak - így kaptam egy Szőke hercegest, meg egy plusz Ewytől - és egész matekórán vigyorogtam. (a kártyák azóta is a határidőnaplóm szerves részét képezik =D)
Zsófié... Hát... Nemigen sikerült, a kabátjára helyeztem el... majd valószínűleg áttettem rossz kabátra, amiért másnap kaptam egy nagy lecseszést. Egy köszönöm is elég lett volna... Amit nem kaptam. Csak mikor ezt a lányzó szemére vetettem, nézett rám hülyén, hogy nem köszönte meg? Nem, az valahogy elmaradt... -.-"
Tadeshijé hand-to-handbe ment, én meg kissé késve megkaptam az ötletes módon összehozott szülinapi ajándékomat. =)

Mindent összevetve a pozitívság mérőm azon a napon majdnem kiakadt. Elég hosszú idő óta a legszebb napom volt~! x)

1 megjegyzés:

  1. Hy Tune-chan!

    Naon tutik lettek a képeslapok! Főleg Pinkie Pie! Látom jól telt a Valentinnap, gondolom sok meglepi lehetett a csajoknak. Már látom is magamelőtt a jelenetet.

    Chu~.: Prüntyi-senpai

    VálaszTörlés