2011. január 1., szombat

Saigamis fanart - Nekogami

Van egy lány, nevezzük Sennek, aki nagyon tehetséges magyar lányzó, és rajzol. Mangát. És van egy oldala - a Saigami. Ez a név, Saigami, a címe annak a "fő-project"-ének, A történetnek - ami, be kell vallanom, engem elvarázsolt. Na és Sen rajzolási stílusa...! Imádom. =)
De nem azért ragadtam billentyűt, hogy itt istenítsem őt, de nem ám! Ez a bejegyzés azért születik, és születhet meg, mert Sen bizony fanartversenyt hirdetett - Tune meg volt olyan elvetemült, hogy nevezett rá. Téma nem volt, csak az volt a lényeg, hogy a rajz tartalmazzon egy Saigamis karaktert. Két kategória - a legjobb rajz és a legjobb ötlet. Nem kergettem illúziókat, természetesen ez utóbbit pályáztam meg - bár "művem" automat mindkettő kategóriában részt vett.
Nos, én tényleg rajzoltam - megálmodtam a kompozíciót, ami miatt sokszor forgolódtam éjjelente, majd neki is ültem - és így az év utolsó két napján sikerült is befejeznem. Természetesen szkenneltem, mint állat, hogy nehogy elrontsam, s akkor bukom az egészet - így a ceruzarajz és a kihúzott műről is van képem. Amit most megosztok veletek. :)


Elsőként a ceruzarajz - minden vonal látszik, de tényleg, itt még rendesen néz ki Ayumi (a középen lévő csajszi) szövegbuborékja, illetve még a haja kicsit máshogy áll... ja, és itt Daisuke (kis chibi jobb szélen) még NEM visel sálat. x'D Bevallom őszintén a három verzió közül ez tetszik a legjobban - valahogy mindig jobban vonzódtam a vázlatos rajzocskákhoz, mármint, ha én rajzolom őket, mert hajlamos vagyok elrontani...


A kihúzott rajz. Az hagyján, hogy néhol remegett a kezem, de hogy elszúrtam a Meow! buborékját, nna az már betett nekem. Bár még egy hibácska eljuttatott a majdnem fatal error-állapotba, de Daisuke nyakánál tett kézmegcsúszásomat egy sállal lepleztem, amire büszke vagyok. Illetve Ayuminak több, a földön szétterülő haja lett. Szóval, nem hibáztam annyit, így nem jött a "széttépem-széttépem-én-bizony-széttépem-ezt-a-szart"-tánc, ami alatt megsemmisítettem volna az egészet, jobbára sírógörccsel, hogy mekkora egy balfarok vagyok. x'D Még szerencse... (kicsit idegbeteg voltam amiatt, hogy utolsó pillanatra hagytam, és féltem, hogy nem készülök el vele - mert ezt be kellett adnom, éreztem...)


És végül a színes. Kevés színes állt rendelkezésemre, így azok elegyítésével igyekeztem megoldani a feladatot... Szerintem sikerült, egész pofás lett, és mindenki felismerhető. x3 A háttérrel nagyon nem vagyok kibékülve mondjuk, de Tune nem tud hátteret rajzolni. Ami gáz, valljuk be, de igyekszem kerülni - avagy gyakorolni a dolgot, mikor mit. Most itt a kerülős rész volt - eleget szenvedtem Reiji hajzatával (baloldali WTF-fejű...), így a háttér-kérdést inkább dobtam. De Sean (jobb szélső macska-fiú) szerintem nagyon halálos lett, ő rá azt mondom: igen, sikerült, ahogy akartam. Bár a csengőcske a nyakában, meg a rózsaszín masni (amúgy Reiji a masni miatt vötöfö-zik) talán kicsit sok lett, úgy értem, nagyon... gay. Bár jól áll neki. x3

Mindent összevetve, én reménykedek még a győzelemben - hat nevezés van, eleddig, s lévén elmúlt a határidő, nem hiszem, hogy több lesz. Ha meg igen, akkor majd javítom ezt a mondatot. xD
Note: meg kéne tanulnom a vonalon belül színezni. Ha jobban megnézi az ember, látszik a vonalak mentén, hogy néha átszaladtam rajtuk... xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése