2012. június 17., vasárnap

Anime Bazár - Szerzeményposzt

Csak mert régen volt már bejegyzés, s csak mert azért van szerzeményem. Ha engem kérdeztek, sok is, borzasztó egy nőszemély vagyok. x'D

Először is egy összkép (nézzétek el, lusta voltam vízjelezni. XD):


Szóval, a szerzemények, fentről balról-jobbra... A kis kék menta (?) szőrös-szíves gyűrű malaccal és egy már conon kinézett viharfelhős-szivárványos kitűzőcske Gigitől, egy kis kék virágos, kerekes gyűrűcske valami aranyos lányzótól, Flarion plüss ♥... Aztááán... A szépkártya a végre valahára kezembe kaparintott Párizsos nyaklánchoz "való", Nanától, ami gyönyörűbb élőben, mint hittem~ x) Ez volt az érettségiajándékom, magamtól - ha már túléltük alapon. Vagyis még a szóbelis menet hátravan (>><<"), de hát na. Még nem haltam meg. Ezek után nem is szabad!
Éééés hetes darab kitűző. Lökött vagyok. (hárman vettünk 16-ot. És pofátlanul alkudtunk így belőle XD) Két VK-s, négy ilyen addictos, és egy GTFO. Csak, mert. Majdnem jött velem nagyobb, pónis. Megakadályozott benne, hogy nagyobb volt, és nem volt RD. De AJ is nagyon szemezett velem~. *sóhaj* (Kell 20% coller-pólóXD)

Minden, egy kicsit közelebbről:
Már csak egy édes Vaporeon kéne hozzá~. Ő jön legközelebb. Ő volt az első szerzemény tegnap... De... egyszerűen kellet. Borzasztóóó~ vagyok. Tudom.

A régóta áhítozott "Egy esős nap Párizsban jobb, mint egy napsütéses nap bárhol máshol"-nyaklánc x)))

A Gigitől szervált cukiságok~. 

S a kitűzők. Borzasztó vagyok. XD
(és nem tudom, hogy a másik gyűrűről miért nem csináltam/küldtem el magamnak kisnotiról a képeket...)


A Börze nem volt rossz, csak az odatalálás... na jó, az nem is, de a tájékozódás és a megadott cím kicsit sántított. Nem volt nagy szám, befoglaltuk a DDR-t, megismerkedtünk két csajjal, jó volt. (azt leszámítva, hogy volt, aki nem ismert meg...) Kicsit feltöltött így a borzalmak hete előtt... x) Meg láttam jó sok-sok-sok ismerősömet. Jól esett. Bár, most visszagondolva furcsa szájízem van... De ez más téma, SG-n talán kibeszélem magamból... Vagy nem. X"D De ez biztos.

Na még egy slusszpoén - Tune körmöt lakkozott, s csak az a baja vele, hogy az alapötlet jó, csak béna. Meg az átlátszó lakk nem kompatibilis a feketével, mert elkente, ezért szürke lett belőle - avagy a sötét színek agresszívek... de ennyire??? Na mindegy. A bal kezem egész szép lett, csak ugye az átlátszó lakk szemétkedett, míg a jobb... hát... satnya bal kezem van, ez az igazság. XD
Persze, nem mondom, hogy tökéletes. Közel sem az. Sőt. De egész jó lett, egész pata-szerű, ami nekem nagyon tetszik! Péntekre csináltam, a fehér réteget Torchwoodozás közben, a többi másnap reggeli. A cellux jóbarát, csak nekem kéne ezt még gyakorolnom... Szóval, oda akartam kilyukadni, hogy a kép készültekor, már másfél napos volt, túlélt egy fürdőzést és egy mosogatást. A vicc az, hogy még most is egész tűrhető, aminek nagyon örülök - múltkor hamar pattogzott. Meg hamar kapartam.
(Játék: Ki a szemfüles? Melyik körmöm volt betörve, ami hála az égnek a pataszerűség miatt nem látszik igazán, mert Tune optikailag csalt? =DDD)

Ui: Ne kérdezzétek inkább, mennyi pénzt hagytam ott. x'D
Köszönöm Kishinek és Hanának, hogy kibírtak/feldobtak. x)
PEZ-cukor uralom!
Ace?


//Amúgy én már felnőttnek hiszem magamat, csak magázódva fogadok el kommentet, és olyan érdekesek a bejegyzéseim, mint egy nemistudomhány éves férfi prosztatavizsgálata. Ha olvasod, drága, nevess, én ezt teszem, nem engem égetsz, és nem, nem szeretnék Tőled több kommentet kapni. Aki meg nem érti miről van szó... ne vegyen komolyan. ;P//

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése