2012. október 20., szombat

Filmajánló - egy kis csajos film

Régóta nem adtam életjelet magamról itt (bezzeg a plörköm oldalt él és virul, de azt tuti nem sokan olvassákXD), így most egy röpke filmajánlót hoztam - csak mert frissen néztem olyan fél órája ért véget, s már nem először láttam, s nem először izgultam végig, és kötött le. =)

A film nem más, mint a Férjhez mész, mert én azt mondtam - ami angolul csak röviden Because I said so. Egy könnyed kis amerikai romantikus vígjáték, és bár a műfaj nem az én világom, ez az a film, ami akkor is jót tesz a pici lelkemnek néha. Ahogy ma is tette, egy nem túl fényes nap után, mikor merő véletlenségből belefutottam az elejébe a Viasat3-on!

Daphne (Diane Keaton) három lányzó édesanyja, akik úgy ahogy boldogulnak az életben - na jó, Milly-n (Mandy Moore) kívül mindkét másik lánynak jól meg sora, Maggie pszichológus (Lauren Graham), míg Mae (Piper Perabo) meg talpraesett, kis szexis vadmacska. Milly ellenben kicsit elveszett, a fiúk terén mindig rosszakat fog ki, aminek a vége az, hogy összetörik a szíve.
Daphne a ki tudja hányadik ilyen után úgy dönt, kézbe veszi a dolgokat - felad egy hirdetést a neten, miszerint pasit keres a lányának, jó hosszan kifejtve a kritériumokat. Végül anyuka meg is találja a tökéletest - egy építész, gazdag családból származó kis burzsoá (Tom Everett Scott), aki inkább anyukának jön be, mint a lányának. Viszont a nagy "pasi"-válogatásra a bár (?) zenésze-gitárosa Johnny (Gabriel Macht) is felfigyel, aki bár Daphne-nak nem az esete, Milly-nél épp telitalálat...
A véletlenek különös összjátékaként (avagy Jason -aka burzsoá- és Johnny is elintézik a véletlennek tűnő találkozásokat) Milly megismerkedik mindkét hímmel, aminek az lesz a vége, hogy mindkettővel járni kezd. Vívódik, vergődik, hiszen mindkettejükkel jó, de Johnny mégis... Na jó, Jasonnel meg csak az anyja miatt van, de... Szóval szegény Milly-nek nem hogy jobb, de rosszabb lesz a helyzete.
Vajon hogy oldja meg a helyzetet? Nővérei természetesen segítenek a lánynak, miközben anyuka érdeklődik azután, hogy milyen is az orgazmus (???). Szóval igen. Üdítő egy film. Az meg hagyján, hogy Gabriel Macht még véletlenül be is jön. XDXDXD

Személyes vélemény: kis üdítő filmecske, könnyed és vidám, mégis némi mélységgel (?), elég érdekes sztorival, szerethető karakterekkel (még ha ebből az is jön le, hogy Milly egy ribanc a két hapsi miatt, a film eléri azt, hogy ne utáld ezért, hanem izgulj érte, hogy meghozza a helyes döntést, s ne ítéld el érte. Hm... Milly tényleg egy ribanc, ha jobban belegondolunk, hogy lelkiismeret furdalás nélkül megy el hol Jasonnel, hol Johnny-val randizni...), és az elmaradhatatlan happy enddel! Unalmas estékre tökéletes.

[IMBD]

Asszem meg kéne szereznem dvd-n...

Na, mostra csak ennyi, de újult erővel igyekszem majd életet lehelni a blogba, a terveim szerint. Aztán ebből úgysem lesz semmi sem, mint általában...


2 megjegyzés:

  1. Annak a bizonyos életlehelésnek már itt az ideje, édesem. xD
    Aranyos kis filmecske lehet, egészen kedvet kaptam hozzá - majd egyszer megnézed velem? ^^

    VálaszTörlés