2013. február 4., hétfő

30 napos Doctor Who kihívás - 3. nap

Nna, most időben vagyok, virtuális pat-pat a buksimra!

A Kihívás
Előző nap

30 napos Doctor Who kihívás - 3. nap: Legkevésbé kedvelt útitárs.
(csak mert hülyén hangzik, hogy legkevésbé kedvenc. Mondjuk így is hülyén hangzik. Tune és a fordítás, 0-1.)
A kérdés adott, és azt hiszem ezt megválaszoltam kompletten az előző bejegyzésben, mikor végig vettem, kik is vannak, kikből is kéne nekem kedvencet böknöm. Szóóóval...:


Amy Pond.


Jó, oké, a csaj gyönyörű, ezzel még nincs is bajom.
(a képért meg köszönet Yuminee-nek, plörkről csórtam, mert ily' gonosz vagyok)

Egyszerűen... Nem tudom, kikészít. Ha egy légtérben kéne vele lennem, tuti hamar megtépném. Idegbajt kapok tőle, konkrét és különösebb ok nélkül. Egyszerűe az egész személyisége taszít, hogy kerülgeti a Doktort, majd belezúg, de hát Rory, aztán... ááá. Nem. Nem. Nem és nem és nem, és komolyan bemutatnám az aligátoroknak, mint előzőleg írtam volt.

Szóval ez ennyi, s rövidre fogtam, és meg lehet kövezni, de ez a véredényem. Pás!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése