2013. február 3., vasárnap

30 napos Doctor Who kihívás - 2.nap

Nna, egy kis időcsapdába keveredtem, és sajnos kimaradt pár nap, így megkésve bár, de nem túl szabályszerűen, itt a második nap, de én másokkal ellentétben nem csalok. (nem mintha szeretnék valakire célozni ezzel =P)

Kihívás
1. nap

30 napos Doctor Who kihívás - 2. nap: Kedvenc útitárs

Hát ez már fokkal bonyolultabb kérdés, mint az előző, s kevésbé egyértelmű. Számomra Martha volt az első companion, és én nagyon meg is kedveltem őt - bár nem tetszett, ahogy Doki bánt vele, mert csak egy "Rose-pótlék" volt a szemében, nem is figyelt rá, szerencsétlen lány meg beleesett, mint vak ló a gödörbe.

De odavoltam Rose-ért is, annyira talpraesett volt, és nagy segítség, kicsit kihozta Dokit a TimeWar utáni depiből. S amennyire egy húron pendültek Dokival...! Már Ecclestonnal is meg volt a kémia, meg aztán Tennant...! x) Egyszerűen tüneményesek voltak együtt.
Megvallom őszintén, Donnától először kivert a víz. The Runaway Bride-ban kedvem lett volna egy szívlapáttal megcsapkodni, de mikor a negyedik évadban visszajött, s lassan jobban megismertem, s láttam, hogy talpraesett ő is, és leállítja a Dokit ha kell és túlpörög, hogy "Oi!". =D No meg végre valaki, aki nem zúg bele fülig!
Amy meg... nem. Csak... csak nem. Rory még egészen, Amy-re azt mondom nem. Szívesen bemutatnám a lányt egy pár kiéhezett aligátornak. Mondjuk, csak úgy, kedvességből, csócsálják már meg, mert néha nagyon előhozta a "lekaparommagamattőled"-hangulatomat.
Clara meg... Hát Clara. Még majd meglátjuk...

Szóval, döntenem kéne? Ajaj...

...! Ódehülyevagyokkéremszépen. Captain Jack is számít companionnak, nem? Hiszen utazott Dokival, ha nem is sokat, de azért... Én meg végigvettem a főket, akik évadon átívelve... Hajaj... x'D
Így máris könnyebb a kérdés, fényévekkel. Hát persze, hogy a válaszom Captain Jack Harkness! Az hagyján, hogy John Barrowman dögös, meg hogy döglesztő hangja van, és nagyon cuki a pasijával, de a karakter meg maga valami elképesztően asdfghjkl. *fangörcs* Amekkora arca van, ahogy viselkedik, amilyen Omniszexuális. x'D És ahogy belezúg Dokiba, azok az elejtett mondatok, s mennyire jól egy húron pendülnek... Te jó ég! Szóval, ezt a kört Boe bájos pofikája nyerte.



Ui: Nagyon durva, de... Az hagyján, hogy az mlp fandom létrehozta Doctor Whooves-t, de van ám bizony Captain Jackünk is, mint múltkor kiderült. XD (Bár ez a "nem kanonizált" = fanok által nem adoptált Jack-póni jobban bejön...)

1 megjegyzés:

  1. Megint de jóóó ez a kép! :))
    Igen, egyértelműen ő a favorit, bár, elsőre nekem sem Captain Jack jut eszembe, ha a companion-t említed.
    És csak mellékesen, a Matrix of Gallifrey posztolt egyszer egy képet valami ilyesmi felirattal: miért sokkal szimpatikusabb Doctor Who Captain Jack-je, mint Torchwood-é? És tényleg...! Szóval, ha végig nézed a Torchwood-ot, még csitulhat ez a rajongás. ;)
    (De annyira azért nem tud!)

    VálaszTörlés