2013. január 30., szerda

30 napos Doctor Who kihívás - 1. nap

Nna, ha már december elején megtaláltam a kihívást, s kiraktam, most végre megkésve bár, de törve nem, álljunk is neki! Addig is kerül valami fel ide, és talán nem olyan leszívós a dolog s kiélhetem mostanában felmerülő grafomániámat is. =D

30 napos Doctor Who kihívás - 1. nap: Kedvenc Doktor

Szóval, jöjjön az első nap, ami nem más, mint a kedvenc Doktor. Ez asszem a világ legkönnyebb kérdése, gondolkodás nélkül rávágom, hogy a tízes, azaz David Tennant a kedvenc. Hogy miért? Mert annyira őrült, és mégis, egy lángelme, nem is beszélve arról, ahogy kinéz. Ő "A Doktor" a számomra, bármelyik oldalról is járjuk körbe - egy az egyben Davidre lett kitalálva a Doktorosdi, nagyon az az érzésem. =D


Szóval egyértelműen ő a nyertes. =D De hogy ne legyek ennyire kiszámítható, írok még kicsit a nyomában leledző Doktorokat a toplistámon. Bár a hőn szeretett tízes több test hosszal vezet előttük... de egyszerűen odáig voltam az Eccleston-féle kilences Dokiért is, azzal a mosollyal és a "fantastic"-kal. Meglepő módon a lista harmadikja a nyolcas Doki, Paul McGann a maga curly-s álmosszemű valójában~... A történet körötte nem volt az igazi, ez igaz, de a karaktere, ahogy viselkedett, mind nagyon szimpatikus-dokis volt. Na meg a történetek, amiket olvastam a nyolcas dokiról! Akkor döntöttem el, hogy én bizony felkeresem az összes regényt-hangjátékot valahonnan, s a régi részekkel együtt elfogyasztom majd őket.

Kérdezhetitek: na és hol van a tizenegyes Doki? Hol van Matt? Az az igazság... hogy Matt nekem túlságosan 
hiperaktív, őrült, és... nem. Átlépte a határt. Vannak pillanatai, amikor rám jön tőle a fangörcs, de... az a baj, hogy nagyon-nagyon-nagyon nem akartam, hogy hőn imádott tízes Dokink regenerálódjon - ráadásul egy ilyen kis "nyikhaj" lett belőle ennek folyományaként. De ettől független kedvelem, szeretem... de nem annyira. 
Valamelyik TeCsős videó alatt olvastam még a kommentet, hogy Christopher volt a tigris, David A Tigris, míg Matt egy hiperaktív házicica, aki fej nélkül rohangál ide-oda, s a végén valami mégis kisül a dologból... - igen, valami ilyesmi az én véleményem is, nem tudom kiszámítani és épp ezért frusztrál, talán.

Na jó, ennyit mára. Csalok, mert kirakom plörkre a bejegyzéslinket. X"D Kommenteljetek bátran, mi a véleményetek a Dokikról, aki meg nem néz Doktort, az sürgősen kezdje el, megéri! (bár, hülye vagyok, nem a végére kéne írni, a végét nem olvassa el úgysem, aki nem nézi... x.x) Kihívás leírás itt, s ha minden összejön holnap jövök a második nappal. Bai~

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy elkezdted, így legalább látom, hogy ezmiez... :) Nagyon tetszik az a kép, amit kiraktál David-ről (bocs, nekem ő már csak "David" :P). Nem annyira csiszárjenős! :D És azért emlékszem, hogy elsőre Eccleston sem volt Neked szimpatikus, lehet, hogy még Matt-el is változik a helyzet. Bár teljesen egyetértek azzal, amit írtál, néha legszívesebben tarkón vágnám, hogy "viselkedjél már!"

    Visszatérve David-re: ugye ismered a sikersztorit? Gyerekkorában elhatározta, hogy színész lesz és el fogja játszani a Doctor Who címszerepét. Eljátszotta? El! Ő lett minden idők legjobb Doktora! :) Ez nem lehet csak szerencse kérdése...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tény, hogy elsőre Ecclestonnal is voltak gondjaim, de csak azért, mert nem David volt. X"D Avagy nagyon nehéz volt elvonatkoztatni, rögtön látva a legjobbat (avagy ugye tévével kezdtem, és ott már tízes Doki volt... meg Martha. De az egy másik történet...). =D

      Nem tudtam a sikersztorit, de hát így még inkább vigyorgós a dolog. Nem is tudom, hogy nyilatkozta, ami nagyon tetszett, s talán picit idevág: Ő először csak egy színész volt, aki eljátszotta a Doktort. De aztán rá kellett jönnie, hogy ő a Doktor, akinek el kell játszani egy színészt... =D

      Törlés