2013. január 29., kedd

Megkésett 2013-as poszt

Megkésve bár, de törve nem, végre időm és energiám is van, meg motivációm, hogy leüljek megírni az első bejegyzést az évben - igen, élek, jelt adok magamról, bár jobbára, aki erre jár, vagy tudja más forrásról, vagy láthatja itt oldalt a plörk modulban, hogy tényleg élek, csak lusta disznó vagyok. ^^"

Nem akarom megtörni a tradíciót, s szeretnék egy 2012-es összefoglaló bejegyzést rittyenteni, vagyis, hogy mik is történtek velem a "majavilágvége" évében. =D Valószínűleg nem lesz teljes a lista, meg még bővítgethetem idővel, ha eszembe jut valami, ugyanis sajnos nyártól nemigen vezettem a határidőnaplómat, mondjuk előtte is csak... ímmel-ámmal.
Figyelmeztetés! Személyes jellegű poszt, néhány "belsős" információval, mert miért ne. Egy ideig időrendben. X"D

  • Év elején még "nagyban" jártunk Kishivel a RedSun animevetítésekre a városban, pontosabban voltunk még egyszer, aztán valahogy mindig elmaradozott - vagy mászkáltunk helyette, vagy Hádáztunk, vagy ilyesmi. XD
  • Hatalmas ajándékot kaptam Brigimtől: szervezett szülinapom alkalmából egy szusizást a Takebayashi étteremben! Nem voltunk sokan, ámde családias volt, és valami nagyszerű élmény volt. Köszönöm csajok, ismét, ha olvassátok véletlen! x) (ekkor kaptam picipónit. Aki azóta is az asztalomon díszeleg, várva sorsát, hogy valami jobb helyre kerüljön ki. XD)
  • De meglepetésemre voltam Nanánál is, ami egy keserédes emlék marad. De vicces volt buszozgatni a sötétben. XD
  • Voltunk Educatión, ahonnan több tonna szóróanyag, pár toll, s bögre is hazajött velem - s bár a 2013-st kihagytam, 2014-től azt hiszem járni fogunk a cuccok végett, eljátszva, hogy kis végzősök vagyunk X"D
  • Enyhén az elvesztések éve volt a 2012.: elvesztettem első körben a kulcsomat, még januárban, aztán jött a diákom március környékén... de tűnt el kitűzőm, meg egyszer elhagytam egy ezrest is sikeresen... -.-" Plusz az egyik kedven fülbevalómat is elnyelte egy feketelyuk - sajnos az iskolában. x"D
  • Nagyon furcsa, s nem is emlékeztem, hogy az 2012-ben volt, de voltam lolimeeten is! Bizony. A yaoi-napra cipelt el Kishi, bár nem kellett nagyon cipelnie. A hangulat remek volt, bár utólag kicsit soknak éreztem magamat, de... Te jó ég, azok a jelenetek, a miket sikerült összehozni a Beugró keretein belül...! XD
  • Volt még februárban egy eljegyző ebéd bátyáméknál, ahol meglepő módon de nagyon jól éreztem magam. Ott jöttem rá, hogy én nagyon szeretem a vodka narancsot. XD
  • Mivel azt az elvetemült ötletet találtam ki, hogy én japánból (is) érettségizem, volt két osztályozó vizsgám - az egyik februárban, a másik pedig áprilisban... Sajnos nem vettem őket elég komolyan, bár meglettek, és mehettem. Ám az érettségi máris jobban ment, sokkal többet készültem rá, s egészen büszke voltam magamra, hogy végül is sikerült és overall ötös lett. =D Bizonyítottam magamnak, s ennek hála ismertem meg Adrit~. =D
  • Lett Gomamon plüssöm, meg Flarion, meg egy cuuuuki macska. Illetve ne hayjuk ki a listából a "karetakareta" tekit se, ha már plüss-all in van! x)
  • Volt szónokverseny, nagy, amin bizony részt vettünk. Félelmetes volt, én kezdtem, nem is volt olyan jó, de kis tapasztalat... Vagy valami. X"D De! Hála ennek, van bentóm, kis termosz-bögrém, Fuji-kirakóm...
  • Fotóztam Brigimnek, aki abból remekbe szabott rajzokat csinált a tablónkra, mindenkiről egyedit, magát. =D
  • Még Valentinnapon megleptem a számomra kedves lányokat egy-egy kis lapocskával, ami kaparós-papírra készült, ami alatt szivárvány van, egy-egy személyre szabott mintával. x) A reakciók megfizethetetlenek voltak, nagyon meglepődtek-jól esett nekik. =D
  • Megesett életem első Bowlingja, sőt, a második is, és nagyon-de-nagyon élveztem, még ha nem is az én "sportom". =D
  • Voltunk a francia intézetbe a francia csoporttal, s megnéztünk egy igen érdekes bábelőadást franciául, Piroskáról és a szexről. X"D
  • Többször rendezett Ichigo filmezést maguknál, és minden alkalommal nagyon jó társaságban néztünk meg nagyon jó/érdekes filmeket. =D (harcosok klubja~ *-*)
  • Tavaszi szünetben kísérletet tettünk arra, hogy rendszeresen fussunk, nos ez úgy egy bő két hétig sikerült is. X"D Idén, tavasszal újrapróba - a részemről legalább is.
  • Volt még egy lolimeet, amire eljutottam, ez utóbbi Giginél. =D
  • Vicces, mert utána lévő napon jöttem össze Moldival... egy héttel azelőtt meg fotóztunk. A fiú a képeket azóta se kapta meg, én meg nem szerkesztettem meg őket... ^^" Sajnos (?) nyáron szét is mentünk, de azóta is barátkozunk, nem öljük egymást. =D
  • Kijutottunk animeconra, négyszer is, ahonnan mindig egy valag képpel tértem haza, mint fotózás. XD Meg jó pár mindenféle jött haza... (tavaszi, nyári, őszi mondocon+aniwa con)
  • Elballagtam, megható volt, aztán jöttek az érettségik... az írásbelik még csak-csak, nem voltak olyan rosszak, a szóbeliktől jobban rágtam a körmömet, de végül is, valahogy ezeket is túléltem, belegondolva nem is volt annyira vészes egyik sem, bár a töriszóbeli szálka marad örökre. XD
  •  Volt egy-két színházam, a jegyek alapján csak párat tudtam rekonstruálni. XD Kár, hogy nincs meg mind... De voltunk Tadeshivel Iskola a határon című darabon, amit egyszerűen imádtam, és ugyanitt, Kishivel és szintén Tadeshivel megnéztük a De Sade pennáját is, ami meg még inkább "hűűűű" volt...!
  • Kemény egy szerenád volt, amire elmentem - magyarfaktos tanáromnál, de az bejött. Jó kis hangulat volt, finomakat ettünk, minden nagyon szuper volt, még ha néha nem is éreztem magam odavalónak.
  • Ezen kívül volt búcsúparty Willnél, ami miatt majdnem bőgtem~... (órán, mikor búcsúzott tőlünk sikerült is XD)
  • Aidát is sikerült meghallgatnunk a kórussal, egy templomban (ami egy köpésre van az egyetememtől, mint aztán rájöttemXD)
  • Volt japán piknik a japánosokkal, aminek sajnos nem olyan vége lett, mint kellett volna... Sensei ugyanis bejelentette, hogy felmond, s megváltozik majd minden a szentlacis japánnal kapcsolatban. Mindegy, engem már nem érintett annyira, de mégis csak rossz volt úgy megtudni, ahogy. Ettől független szép nap volt, jól éreztük magunkat~
  • Az osztálybankett érdekesre sikeredett, de legalább jót ettünk, és valamelyest jól is éreztünk magunkat, bár furcsa szájízt hagyott bennem a dolog...
  • Nővéremék esküvője! Meg előtte a fotózás! Meg úúú~...! Nagyon jó volt, minden kis feladat és rohangálás ellenére. Jó volt kivenni a részemet a dologból, segíteni, ahogy tudok, és szerintem nagyon szép volt...! x)
  • Volt egy kisebb armageddon itthon, ami egy kicsit végérvényesen összekuszálta a dolgokat a családdal kapcsolatban, ami azóta is érezteti a hatását. (deszépenfejeztemkimagamX"D)
  • Yaoi-maraton a "trióval", másnapi séta, illetve Bercsizés - avagy az egyik "szabadság hete", a jól megérdemelt armageddon utáni jutalom. <3 li="">
  • Edo szervezésében csapatostul látogattunk el Paksra az atomerőműbe. x3 Érdekes élmény volt, szívesen megismételném. :D
  • Aludtam Hinánál~ x)
  • Voltunk csapatostul a Velencei-tónál, nem is egyszer, jót pacsáltunk, leégtünk, remekül éreztük magunkat... Idén többször kell ismételni. Höhöhöhö~
  • És a fenébe is! Egyetemista lettem, az álom-szakomon! Ennek örömére rengeteg számomra azóta nagyon fontos embert ismertem meg, és annál is több kedves ismerősöm lett. Fantasztikusak vagytok! A gólyatáborra meg egyszerűen szavak sincsenek, annyira, de annyira jó volt! (a hangulat és a társaság miatt)
  • Volt ám nászút alatt macskákra vigyázásom is, amit én nagyon élveztem, a macskák is elvoltak, és... szeretek pótanyáskodni, úgy érzem, ha állatokról van szó. =D (Bár Mazsika kapott egy nagy halom szidalmat, mikor órafelvétel előtt fél órával kidobatott a Neptuból XDXDXD)
  • Eljutottam immár az egyetemi "csapattal" karaokézni, nem is egyszer, s bár nincs hangom, nagy-nagy-nagy élmény volt eddig mindkettő. Ismét rájöttem, hogy szeretek énekelni, még ha nagyon nem is tudok.
  • *Triplacsokis keksz...! Vanilatte...! Dióskocka...! Avagy a McCaffe-beli kedvenceim.XD
  • Rukkola, s neki hála soksoksoksoksoksoksoksoksoksok könyv =D
  • Sokszor sikerült Kishivel összeülnöm Dokizni-társasozni. <3 li="">
  • Plörkön elvesztem, nem egy új ismerősöm lett, teljes Doki és Sherlock-fanatic lettem. =D
  • Néztem egy rakat animét, és elfogyasztottam pár mangát - elkezdtem és immár idén januárban utolértem a Naruto (akkor még csak) 615 fejezetét. =D
  • Nem egyszer sikerült eljutnom Hádába, meg ide-oda, rengeteg új ruhám lett az évben. És nagyon imádom is őket...! (az a zuglolizós ruhám~... vagy a Dokis-Molditól kapott pólóm... de rengetegrengetegrengeteg felső... szoknya... a pipőm...)
  • Nem sokat craftoltam, legalább is nem annyit, amennyit szerettem volna... azért egy-két dolog kikerült a kezem alól. =D
  • A karácsony kicsit érdekesen alakult, ellenben a szilveszter kockulósra sikeredett, de jól éreztük magunkat négyesben~ x)
Nno, hirtelen ennyi jutott eszembe, bár tuti fogok még írni hozzá. Elég... furcsára sikerült a felsorolás érzésem szerint a tavalyihoz képest, de... sebaj. XD Legalább valami.
Most már, túl az első vizsgaidőszakomon, összeszedem magamat és többször fogok írni, ha összejön. De nem ígérek inkább semmit, mert... hát tudjátok, hogy szokott az bejönni. (avagy az előző posztok és az ígéreteik.XD)
Bai~

5 megjegyzés:

  1. Nna, végre!! :)
    Jó mozgalmas éved volt. :) Pedig erre az évre az is elég lett volna, hogy egyetemista lettél, de ennél jóval több örömben/izgalomban volt részed.

    A templom egy köpésre a sulidtól... nem a Kálvin téri? (Vagy másik? Pl Rezső téri?) {nyugi, nem a templomokat ismerem ennyire, hanem a környéket :D}

    Velencei-tó... Igen, újra, újra, újra!! Azóta mindketten sok embert ismertünk meg, így tudunk hívni rengeteg embert mindketten. És talán azok is. Poén lenne egyszer egy osztálynyi emberrel menni valahova, én bírnám. :D

    Örülök, hogy ennyire "bejött Paks"
    Én is visszamennék, báár... ha atomerőműről van szó, számomra azonnal nem kérdés.

    Ami a japán szakot illeti. Kívánom, hogy jól menjen végig, és egyre kevesebb töltelék és alapozó tárgyad legyen!

    Tárgyfelvétel... Engem nem egy macska dobatott ki, hanem a Neptun, fél órával előbb. Aztán 40 percig próbáltam visszalépni :D

    A craft-olás... Én viszont sokat! :D Viszont... gondoltam rá, és igazából nemcsak én, szerintem Adri először, hogy össze kellene ülni craft-olni. Nomeg kellene egy közös tavaszi fotózás valahol. Ez már két programlehetőség.

    Csak nehogy az történjen velük, ami ilyen ígéretekkel sokszor: jó lenne ez, jó lenne az, semmi se sikerül :D

    Viszont... szeretnélek végre elkapni! :) Nincs menekvés a karmaim közül mostmár!! :) :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha csak az egyetemistaság lett volna, akkor nagyon unalmas évem lett volna, szerintem. =D

      A templom... Mária templom vagy mi a neve, a Harminckettesek terénél. =D

      Nem tudom, engem kicsit frusztrálna, ha nagyon sokan lennénk... Úgy nagyon klikkes lenne, az meg nem az igazi. Így is azért néha már a határokat súroltuk, szvsz. ^^"

      Craftolni jó! Csoportosan is. Meg mindenhogy. Lefoglaló. =D Csaklustadisznóvagyok. De ez végül is nem olyan nagy baj. XD Szívesen alkotnék Veletek is... =D

      Ejnye, ha olyan nagyok a karmaid, viszek majd körömvágó célszerszámot. ;)

      Törlés
    2. Oké, akkor nem fogunk ennyi embert hívni. :)

      Ö... körömvágó célszerszám... az nem kell :D xD Nyugodtan otthon lehet felejteni :)

      Törlés
  2. Nahát, még szerencse, hogy felnéztem a Readerbe, mert ide már inkább nem is jöttem egy ideje... :P
    Jó volt olvasni az "évösszegzést"! Csak legalább ilyen mozgalmasat idénre is! ;)
    (Bocsi, csak még egy apróság: triplacsokis a keksz! :P)
    Az a futó hírfolyam nagyon tetszik nekem ott oldalt, majd kiokítasz, hogyan kell?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. =D Szerintem gyérebb volt az év, mint 2011, de... legalább is kevesebb dolog jutott eszembe? Kevesebbnek éreztem, bár nem számoltam meg itt-ott a pontokat.
      (Igen-igen, elírtam, javítva. =D)
      Kiokítalak, persze, szívesen. =)

      Törlés