2012. december 4., kedd

30 napos Doctor Who kihívás - mínusz valahányadik nap

Óóóó, mit találtam, embörök! Bár, most akartam egy 30 napos anime kihívást is, első körben sajnos ez lesz - de ez is csak a hétvégétől - tanulnom kéne, de... Most ilyet találtam, na. X"D

Friss: napok a bejegyzésben linkelve.


Szóval vagy a hétvégétől, vagy ha nem tudom megállni, akkor már holnaptól nyomatok egy ilyet, s ezentúl rá fogok ezekre szokni, hogy legalább legyen valami a blogon, ha már amúgy nehezen veszem rá magam. Igyekszem nem elmaradni majd... =)

1. nap
2. nap
3. nap
4. nap
5. nap
6. nap
7. nap
8. nap
9. nap
10. nap
     11. nap
     12. nap
     13. nap
     14. nap
     15. nap
     16. nap
     17. nap
     18. nap
     19. nap
     20. nap
            21. nap
           22. nap
           23. nap
           24. nap
           25. nap
          26. nap
          27. nap
          28. nap
          29. nap
          30. nap







Ui: igen, lehetne karácsonyi kihívás is, de mivel rájöttem, hogy idén úgy vagyok a karácsonnyal, hogy fákdiszsit (tegnap mentem a villamossal, láttam egy plakátot, valami nagyon gány arany színű csengővel - az hagyján, hogy az első gondolatom az volt, hogy "exterminate", főleg, mert Dalek-alakú csengő volt így messziről, de még csúnyább az, hogy komolyan gondoltam.), és legszívesebben kihagynám az egész hercehurcát... Ezért karácsonyról vagy jót, vagy semmit.

2 megjegyzés:

  1. És én ezt csak most láttam, mert nem olvasok elég Readert... Ezmiez? Minden nap meg kell adnod a választ egy kérdésre és posztolni? Vagy hogy kell? Én is szeretnék ilyet játszani. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy kéne, igen, csak még nem álltam neki. XD =)

      Törlés