2013. május 19., vasárnap

105 kérdés - komoly vagy épp kevésbé komoly válaszokkal

Találtam, úgyhogy gondoltam bloggantok egyet. Tervezek mostanában posztokat, egy új rendszer szerint, csak lusta vagyok nekiülni megcsinálni a sablont. XD Szóval, 105 kérdés következik. Facéról schmitteltem. =D


1. Hány éves leszek öt év múlva? 24
2. Házas leszek-e akkor? Terveim szerint nem. Nem kívánok megházasodni.
3. Milyen magas vagyok? 164,5 canti.
4. Melyik filmet láttam utoljára? Anime film számít? Mert akkor az Ookami kodomo no Ame to Yuki-t. Ha nem... fú, passz.

5. Kit tárcsáztam utoljára? Kishit, talán.
6. Ki hívott engem utoljára? Nővérem...
7. Kitől kaptam utoljára SMS-t? A futanet.hu-tól, hogy menjek CocaCola futni...
8. Jobban szeretek SMS-t írni, mint telefonálni? Egyértelműen. Csak Kishi nem tud rá válaszolni, Tadeshi meg elolvasni se. Szóval mostanában kénytelen vagyok telefonálni, amihez meg nem füllik a fogam...
9. Van háziállatom? Ha a képzeletbeliek számítanak, van. Ha nem, akkor a kihalófélben lévő Béla-populációt (muslicák) vagy Owent, a pókot mondanám, aki az ablakomnál foglalja el a stratégiailag legjobb pontot.
10. Mit csináltam tegnap éjfélkor? Gépeztem, szerepeztem Kishivel, és mangát olvastam.
11. A szüleim házasok/elváltak? Házasok
12. Mikor láttam utoljára anyumat? Reggel.
13. Hova mentem utoljára? A konyhába teáért. x'D Ha ki a lakásból, akkor szombaton le bátyámékkal, hogy felhozzak valami darabot őseim szekrényébe.
14. Mit szeretek a télben? A havat nézni belülről egy bögre forró tea/forrócsoki társaságában. Ez még hangulatosabb, ha begunnyaszthatok a takaró alá, nézve valamit, mézes almaszeletekkel.
15. Mit szeretek a nyárban? Strandolni a barátokkal~~~ A végtelen szabadidőt, mikor teszek is valamit, s nem csak lustulok...
16. Mit szeretek a tavaszban? A virágokat. Nézni, ahogy napról napra virágoznak a fák~ Illetve ekkor a legmegfelelőbb a hőfok, mikor még hosszú ujjú, de feltűrve máris boldogságosság van~ (20°C körül imádom a világot~)
17. Társaságkedvelő ember vagyok? Mikor hogy. Szeretek elvonulni a szobám magányába, de itt is sokszor érintkezek a netes közösséggel. Viszont van, akivel meg szeretek mászkálni, s bármikor elfogadom a társaságát...
18. Mit ettem utoljára? Baconös kenyeret...
19. Melyik a kedvenc éttermem? Eto... Nem vagyok nagy étterembe járós... A beszélgetések miatt mondanám a Harminckettesek terés mekit, de a Kálvinon a kínai is hangulatos, a Deli's, vagy ilyesmi. Szóval nem nagyon. X"D
20. Melyik a kedvenc kávézóm? Mondjuk a Prága, mert az közel van a suliból, s finom a kávé~ Amúgy ritkásan járok ilyen helyekre.
21. Melyik a kedvenc teaházam? Szintén ritkásan járok, de a Moonight Meido volt. De az már ugye nincs. x'D Gólem? Mondjuk összesen ha voltam ott háromszor... De az hangulatos hely :D
22. Melyik a kedvenc desszertem? Isler? Csoki. Csokitorta. Ööö... Madártej?
23. Melyik a kedvenc levesem? Paradicsomleves betűtésztával~ Vagy hosszú tésztás tejleves. (Egek, olyat utoljára oviban ehettem... O.o és még emlékszek rá...)
24. Szeretem a kávét? Mikor hogy. Van, amikor jól esik, de inkább teás vagyok.
25. Naponta mennyi vizet iszok? Változó. Talán az egy-másfél liter megvan.
26. Mit iszok reggelente? Kaja után vizet. XD Mert lusta vagyok bármit csinálni. Néha, mikor kell egy shot, akkor kávét, szintén ritkán teát.
27. Hason vagy háton fekve alszok? Hason. Háton nem tudok elaludni. Bár gyakran alszom az oldalamon.
28. Tudok pókerezni? Yep. Texas hold'em-et mindenféleképpen, de azért az ötlapost is kapisgálom.
29. Jártam valaha Kanadában? Nope.
30. Ismerek-e valakit, akinek ugyanakkor van a szülinapja, mint nekem? A gonosz ikertesómnak x'D Nope.
31. Szeretnék-e gyerekeket? Nope. Nem vagyok nagy gyerekbarát... Vagyis de. Szeretem a gyerekeket: sütve, főzve, nyárson, roston... levesbe sem utolsók :D
32. Beszélek-e idegen nyelveket? Nem merek megszólalni, akkor számít? XD Angolul, japánul. Egy pöppet franciául, bár az tényleg csak egy pöpp. De szeretnék majd koreaiul (nyári projekt) és spanyolul is megtanulni majd egyszer.
33. Voltam valaha kórházban? Igen... látogatóban. XD Meg egyszer bevitt a mentő, mikor agyrázkódásom lett abból, hogy beájultam és lefejeltem a mosógépet/fürdőkádat...
34. Tenger vagy medence? Sosem voltam még a tengernél, szóval egyelőre medence. De igazából bármilyen vízparton boldog vagyok. :D
35. Gyakran hordok ékszereket? Napi rendszerességgel, ha kimozdulok. A fekete gyűrűm mindenféleképp, plusz a cserélődő fülbevalók az alap felszerelés. De sokszor hordok valamilyen nyakláncot, újabban karkötős is vagyok. (imádom Ewy-tő kapott szivárvány karkötőt~)
36. Melyik a kedvenc tévéműsorom? Öm... Sorozat? Amiket nézek? Ööö... sok minden. Nem tudnék dönteni. Momentán újabban megint Dr. House-t nézek, ha elkapom, meg Castle-t és Mentalistát. Meg Adventure Time-ot. XD
37. Ki a legviccesebb ember, akit ismerek? Ööö... passz. Mindenki vicces a maga módján, sok emberrel jól tudom érezni magam. Nem tudnék választani, nem is akarok.
38. Plüssállatokkal alszok? Sokáig azzal aludtam, aztán pár hónapja "fákdiszsit" felszólalással kiraktam őket az ágyból. Azóta csak a csacsis párnám van mellettem, de azt sem ölelem, csak ott van.
39. Milyen a mobilom csengőhangja? Doctor Who violin cover. XD
40. Megvannak még a gyerekkori ruháim? Ööö... Nem tudom. Egy-kettő akad.
41. Milyen színű a fal a szobámban? Világoskék!
42. Alvás közben be van zárva a szobám ajtaja? Yep. Különben felébrednék reggelente anyámékra. Így is sűrűn. XD
43. Sokat flörtölök? Nem, nem hinném.
44. Mibe mártogatom a chicken nuggetseket? Ritkán eszek. Amúgy valami csípősbe.
45. Fel tudom-e tölteni benzinnel a kocsitokat? A Ti kocsitokat? Hát, csak nem atomfizika, de sosem csináltam még... Meg nem fogom pénzelni a Ti kocsitokat XDXDXD
46. Olvasok-e napilapokat? Néha Metropolt. De csak ha olyan korán megyek, hogy még osztogatják. XD
47. Szeretem-e Snoopy-t? Igen! :D
48. Nézek-e valamilyen szappanoperát? Nope.
49. Ha lenne rá lehetőségem, úsznék delfinekkel? Nanáhogy! Aztán úgy köszönnék el Tőlük, hogy "Viszlát, s kösz a halakat!" :D :D :D

A következőkön kiakadtam. Ezmiez?
50. Név: Kocsis Tünde. De hogy viccesebb legyen, becenevek, avagy ahogy néha aposztrofálom magam: Tune, Csirke, Kék Csirke, Dallamocska, Kyoku, hülyegyerek, Niwatorimon
51. Kor: 19 (de ha fent ott van, hogy öt év múlva... nem atomfizika. Vagy ezzel ellenőrzi le az ember, hogy tudok-e még összeadni?)
52. Születési hely: Kórházi ágy... Böpö.
53. Lakhely: Böpö.
54. Kivel élek együtt: Szüleimmel, s a bogaraimmal. A képzeletbeli ebbel és macskával, illetve Peddel, aki az ágy alatti szőrös lábkörömvágó szörny.
55. Horoszkóp: bak vagyok
56. Kínai horoszkóp: kakas (megy a csirkéhez XD)
57. Iskola: momentán a Károli Ref. Egyetem...
58. Vallás: ateista. De megvagyok keresztelve katolikusnak. Igazából egy nagyon furcsa és összetett dologban hiszek, de ezt most ide nem fejtem ki. XD

KÜLSŐ
59. Magasság: Ezt már fent kérdezted, kérdéssor-pajtás... :/ Szóval olyan magas vagyok, mint fentebb. Nem nőttem azóta egy cantit se.
60. Súly: Lényeges ez? 50 kiló körül mozgok. 50 kiló a versenysúlyom, de gyakran megyek alá. Mostanában nem mértem, de szerintem fogytam megint.
61. Szemszín: Kék. Én azt mondanám rá, hogy randa szürkéskék. De van, akinek tetszik.
62. Hajszín: Barna. Mogyoróbarnának szeretem a törtnétekbe konvertálni, de inkább... nem is tudom... barna.
63. Szemüveg/kontaktlencse: Ovis korom óta a szemüveges populációt erősítem.
64. Fogszabályzó: Volt, már nincs, bár az egyik lenti metszőfogam... Nos, kiáll. XD
65. Tetoválás: Szeretnék, nem is egyet. Egy "darabos" sárkányt a bal lapockámra, egy karkötőszerűt a jobb kezemre, egy futó rókát a bal bokámra, s egy kis piros virágot a lábfejemre. De amíg nem voltam japán onsenben, nem szabad.
66. Piercing: Van, hogy kacérkodom a köldökpc gondolatával, néha meg az ajakéval... De nem hiszem, hogy lesz.

SZEMÉLYISÉG
67. Jellemzem magam egy mondattal: Napelemmel működő kattant lány(/csirke), aki oda meg vissza van japánért, a barátaiért, s néhány fandomért, s mostanában sokszor becsökken depressziósba.
68. Alapvetően pesszimista vagy optimista vagyok? Pesszimista, néha optimista elhajlásokkal.
69. Liberális vagy konzervatív gondolkodású vagyok? Talán liberális.
70. Félénk vagy inkább bátrabb típusú vagyok? Félénk. Ha idegen szituációban találom magam, mindenféleképpen. De ha esetleg másért kell megtenni, amit meg kell tenni, felbátorodom.
71. Lenézek másokat? Nehéz bevallani, de igen. Az IQ huszárokat mindenféleképp, a plázapicsákat szintúgy.
72. Gyakran vagyok depis? Mostanában eléggé. *sóhaj*

CSALÁD
73. Anya: Van.
74. Apa: Van.
75. Testvér(ek): Van(nak).
76. Féltestvére(ek): Nincs(enek).
77. Mennyire összetartó a családom? Hát... annyira szerintem nem. Próbálkozunk, de nem nagyon.
78. Mennyire állnak hozzám közel a családtagjaim? Valaki jobban, mint a másik *váll vonás*

BARÁTOK
79. Hány barátom van? Nem fogom megszámolni. Véleményem szerint elég sok, de ha csak a legbelsőbb baráti körömet számolom... akkor nem olyan sok.
80. Könnyen barátkozok? Depends. Nehezen nyílok meg, de szeretem a másikat meghallgatni.
81. Szeretek-e új embereket megismerni? Igen. Bár néha nehezen megy a saját falaim miatt.
82. Legjobb barátom: Kishi.
83. Melyik barátomat ismerem leghosszabb ideje? Kishit. Ovi nagycsoporttól. (?) Talán...
84. Melyik barátom ismer a legjobban? Kishi. (még egy válasz, amire ő lesz a megfejtés, s hajat tépek. XD)
85. Hiszek-e a szerelemben? Meg a fogtündérben~... Nem, amúgy tényleg hiszek. Létezik ilyen, de félek, hogy én még csak a szerelem érzésébe voltam szerelmes, nem másik emberbe... ^^"
86. Létezik szerelem első látásra? Biztos, bár én nem hiszem, hogy ennyi elég.
87. Most szerelmes vagyok? Nope. Csak fellángolásaim vannak, de lecsitítom háborgó lelkem, mert úgysem lehetséges.
88. Első csók: Volt. XD Még Ádámmal, a lépcsőházunkban, s elbőgtem magam... XD Emlékszem, nagyon nyálasnak tartottam...
89. Jelenleg szabad vagyok? Yep. Szabadon vergődöm, s nem vagyok ketrecben. XD
90. Visszautasítottam valaha valakit? ...Egen.
91. Engem visszautasítottak már? Hát, mondhatjuk. Nem vallottam a szemébe, de érezte, s hárított.
92. Félénk vagyok, ha randizásra kerül a sor? Attól függ. Ha ismerem a másikat, s régóta barátok vagyunk, nem. Márpedig sokszor barátságból indult nálam a dolog...
93. Én teszem meg az első lépést? Volt már rá precedens, de azért szeretném, ha a fiú lépne.
94. Megcsaltam valaha a barátnődet? Barátnőmet nem. XDXDXD Amúgy a barátomat sem.
95. Engem megcsaltak valaha? Nope. Legalább is nem tudok róla. Mondjuk nem volt egy kapcsolatom se olyan vérkomoly, még ha én szeretek-szerettem is rájuk úgy gondolni...
96. A szerelem fájdalmas? A szakítás a fájdalmas, meg az előtte való vergődés (de az már nem szerelem). Meg a plátói epekedés, na az a fájdalmas.

MÚLT
97. Legrégebbi emlék: Talán, mikor még az előző helyen laktunk, s apám volt a gondnok, s valami ünnep volt... én meg cipeltem vele a zászlókat, amiket ki kellett rakni.
98. Valami, amit jó lenne elfelejteni: Néhány cikis bénázásom...
99. Mit csináltam 2000 szilveszterén, az ezredfordulón? Mivel még csak kis hatéves voltam, valószínűleg valahogy kibírtam éjfélig, trombitáltam az erkélyen egy tíz percig, majd bedőltem szunyálni. Ha most ilyen felnőttebb fejjel lettem volna... Nem is tudom. Rendeztem volna egy "üdv, világvége" bulit XD
100. Mit csináltam, mikor a szeptember 11-i támadásokat meghallottam? Passz. Nem érintett meg különösebben, kicsit szörnyülködtem, de nem tudtam elképzelni a dolog súlyát. Messze volt, s még kisebb voltam.

JELEN
101 Hogy érzem magam? Momentán? Fáradtan. Legszívesebben átaludnám a vizsgaidőszakot.
102. Mit viselek? "Otthonkát": melegítő alsó-felsőt, piros pólóval, mezítlábasan.
103 Mire gondolok? Tényleg ennyire szarok az utolsó kérdések?
104. Mik a terveim mára? Tanulni kéne... Lehet ma végre megírom azt a 100 szavast, amit szeretnék, s a bejegyzéssablont is. Lehet. Meg aztán szeretnék este tovább szerepezni Kishivel. Esetleg mangát olvasni.
105. Most hol vagyok? A szobámban, az ágyam közepén. Hamarosan a vécén leszek, mert leért a köbö órája megivott teám.

...Ez valahol fun volt, valahol meg igencsak ratyi kérdések voltak...
Szeretem az ilyeneket, régebben is kitöltöttem már ilyeneket, csak nem tettem közzé...

Ha minden összejön, lehet, hamarosan újra írok~

2 megjegyzés:

  1. A legkedvencebb válaszom az 54-es: ..."Peddel, aki az ágy alatti szőrös lábkörömvágó szörny". Hát ezen fél órája röhögök! :)

    VálaszTörlés