2013. május 27., hétfő

Csak mert kaptam labdát, szóval kérdéssor by Numb

Elindítottam egy kisebb lavinát az előző bejegyzéssel, még aznap Tacchan, majd később Numb is kitöltötte a kérdéssort, s utóbbi drágaság összerakott egy kis 15-öset, ami tényleg jobb, de hát... nekem sosem voltak nagy igényeim, a 105-ös meg sokáig lekötötte az unatkozó kék csirkét. XD
Szóval, hazudásra fel! ;) (ami eperkettőben van, az természetesen a kérdéssor-összeállító-rókának van címezveXD)

1. Kedvenc Fandom? Állítom, rögtön ezzel a felütéssel Te engem meg akarsz ölni, drága. XD Nem tudok bökni. Minden fandom, amiben benne vagyok (DW, Sherlock, Pokémon, MLP, Potter, Gyűrűk ura, stb. s a rengeteg-rengeteg animés) az szerves részem, s folyamatosan követem kis rezdüléseit - hol jobban, hol kevésbé. Mondjuk legnagyobb hatással mostanában a DW volt rám, de akkor sem ragasztom rá a kedvenc jelzőt. Egyszerűen képtelen vagyok.
2. Kedvenc könyv, amit már elolvastál? Hogy lehet valami kedvenc könyv, amit még nem olvastam el? Ez sem a legkönnyebb kérdés. Így csuklóból egy trilógiát mondok: Jonathan Stroud Bartimaeus-trilógiáját, aminek nem fogadom el, hogy van negyedik része. XD Ebből is az első és a harmadik kötet áll közel a szívemhez. Ééééés még fel tudnék sorolni egy rakat másik könyvet, ami formált, s ami a mai napig közel áll hozzám emiatt. XD
3. Melyik, általad fanolt, sorozatba/animebe/világba kerülnél bele (egy képességet választhatsz, csakhogy ne halj meg korán haha~)? Gyááá. Engem tényleg meg akarsz ölni XDXDXD Ez nehéz kérdés... de akkor legyen... Pokémon. A Pokémon világba akarok kerülni, s Pokémon mester akarok lenni. Most komolyan. x'D
4. Van olyan történeted, amit senkinek sem mutattál meg? Pörsze. Nem is egy. A túl "személyesek", amik csak lecsapódásai voltak egy-egy depressziómnak, olyan ötletekkel... amik hát abszurdnak számítanak, de mégis lehetséges valóságok lehetnének. Lehetnének, de nem azok. Túl sokan magukra ismerhettek volna egy-egy ilyenből, ezért nem tettem ezeket közzé. Van befejezett, kevésbé... de van.
5. Seme vagy uke (-nak vallod magad az esetek nagy részében)? Mindkettőt élvezem, de sokszor mégis uke lesz belőlem. De kell a kis lelkemnek a seme lét is néhanapján. Sokszor.

6. http://cristgaming.com/pirate.swf Mennyi ideig bírod? Mint írtam már plörkön, ezzel akár vallatni is lehet. De akkor óra indul. XD (kezdés: 14:07, kiszálltam, nekem ez sok 14:12 - inkább a Taking the hobbits to Isengard órákon át. XDXDXD)
7. Szuperhős vagy szupergonosz lennél ha hirtelen meglenne rá a lehetőséged? Attól függ, milyen hangulatban kap el a lehetőség. XD Sokszor érzem, hogy jobb lenne a bolygónak emberek nélkül - akkor szupergonosz. Néha meg mindenkit a keblemre ölelnék (ööö, nem?), s bennem van ez a "segítsünk mindenkinek (aki megérdemli? x'D)". Oké, jobban belegondolva, sokszor a főgonosz lennék én. XD De emberséges gonosz lennék... Talán. XD
8. Milyen tevékenyésg helyett töltöd ki ezt a kérdéssort? (Pl.: tanulás) A példa talált süllyedt. XD
9. Melyik mottó ír le téged a legjobban? "Csak a döglött halak úsznak az árral" - ez a kedvencem, ezt használom mindenhol, de hogy mi illene pontosan rám... "Nem minden arany, ami fénylik - mondta a kovács, s eldobta az izzó vasdarabot". "Aki korán kel, az hülye." Ööö... Passz. XD
10. Mindenki hazudik? Yep. Bár, ha én is, akkor azt kéne írnom, hogy "Nope"... na jó, ebbe ne menjünk bele. XD

11. Használtad már ki valakinek valamilyen gyengeségét? (Pl.: nagyon naiv, vagy befolyásolható.) Nem vagyok büszke rá, de igen. Ki ne tette volna?
12. Van olyan álmod, ami már teljesült? Igen! Gackt koncert *-* Meg London. (mondjuk, egyik sem volt maradéktalanul OMGOMGOMG élmény, de ez más kérdés... ^^")
13. Legnagyobb félelmed? Totálisan egyedül maradni. (bár, mintha kezdenék efelé irányolódni... sállálálálá~
14. Okoztál már magadnak fizikai sérülést? ...Yep. Volt szándékos is, meg kevésbé. XD 
15. Öngyilkosság gondolata átfutott már egyszer is az agyadon? Eeegen. Írnám, hogy ki nem, de tudom, hogy ez nem oké, s normális, s mindennapos. Aki kevésbé labilis érzelmileg az sosem jut el addig a pontig. De gyáva csirke vagyok (nyúl fülekkel, sün tüskékkel, s mellesleg kék), szóóóóval... :D Ez a (bal)szerencsétek. (bal)Szerencsém. (bal)Whatsoever. 

No, ennyi. :) (A végére depiseket raktál, Te lány...!)



Ui: "...You are a pirate~" Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése