2013. június 5., szerda

Bejegyzés-sablon + az első kitöltése =D

Valamikor mostanában felreppent az ötlet, hogy létrehozhatnék egy ilyet, s akkor, ha nincs kedvem/ötletem, vagy csak szimplán lusta vagyok, akkor csak kitöltöm, és máris van friss, meg egy kis helyzetjelentés, hogy mi is van velem. (hátha valakit esetleg érdekel) Szóval összeállítottam egy sablont, amit a tovább után megkukkanthattok, és ki is töltöm, hogy lássátok, ez hogy fog működni :D (elcsórni nem ér, szólni, hogy hasznosítod ellenben igen, ezt megteheted odalent, komment formájában, csak az a feltételem, jelöld meg az ötletgazdát, azaz engem, egy linkkel. Kösszencs~)
A nap címszavakban:
Napi -:
Napi + (üzenet magamnak: legalább kétszer annyi, mint - !!!):

A nap kanjija:

Napi fangörcs:
Anime/manga/könyv jelentés (spoilert tartalmazhat!):
Mit néztem ma (ami nyomot is hagyott bennem): (ami nem anime)

Napi alkothatnék:
Napi alkotás:
Zöne:

Akarom, akarom, akarom:
A nap idézete:

...mintha mikor kitaláltam, több lett volna... ^^" Nna majd, alkalomadtán bővítem. Mint láthatjátok sok a "nap/napi" szócska, szóval ezt átlag naponta kitöltögetném, ha minden összejön, vagy legalábbis két-három naponta. Ez nekem is jó, mert visszakövethetem, mi volt velem, mintegy "mininapló", illetve talán nem leszek lusta ezt a pár dolgot megcsinálni.
Néha egyet-kettőt ki fogok hagyni, ha például nem volt fangörcsöm (jó vicc XD), vagy nem jött ihlet semmilyen alkothatnékra, vagy esetleg nem botlottam bele idézetbe. A kanjit igyekszem nem kihagyni, mert ezzel én is tanulok.
Valószínűleg a nap végén fogom megcsinálni, éjfél-egy óra fele (Tune, azaz a kék csirke éjjeli állat, kivéve ha feltöltik a napelemeit), csak hogy tudjak miről írni már, s ne maradjon ki egy csomó dolog. Szóval, bár ezt most közzéteszem (így fél hat körül), a többi este várható majd, illetve ezt is ki fogom egészíteni addig. :)

De addig is, amennyire most ki tudom tölteni:
A nap címszavakban: lustulás, plörk, gumicukor, agyfasztkapoktőledplörkértesítő, 
Napi -: nincs kedvem semmihez-érzés (count: 1)
Napi +: gumicukor, póló-ötlet, s hogy végre összeszedtem magam, s meglakottam ezt~ (count: 3)

A nap kanjija: 蛇 - jelentése kígyó. Olvasatok: hebi, hemi, kuchinawa, ja, da. Egy-két összetétel: 蛇口 (jaguchi) - csap (már csak emiatt is ez a nap kanjijaXD); 蛇足 (dasoku -igen, az a Dasoku is így írja x)) - redundancia, felesleges, haszontalan kiegészítés; 蛇蝎 (dakatsu) - kígyó/skorpió, utálat;

Napi fangörcs: ez a kép. Kagami~~~, Aomine~~~ x))) de a többiek is nagyon *-*, illetve Hao első képkockái. x) (még ha itt még nem is néz ki olyan dögül a drága, s még ha nadrágja itt Yoh nadrágjára is hajaz. XD
Anime/manga/könyv jelentés (spoilert tartalmazhat!):
× Este befejeztem az SK hatodik kötetét, többször kiakadva és megbotránkozva Ponchin. X"D Aztán végül sikerült tovább olvasnom Ren-Yoh fight vége... A fordítás nagyon nem tetszett, valami koreai szkenn lett elővéve s olyan szavakat adtak egy-egy karakter szájába, amit sosem mondtak volna... De! Megvolt Hao debütáló képkockája, amitől hatalmasat fangörcsöltem XD
× Heti Naruto fejezet - nem rossz, nem rossz, de nem is olyan jó. Hinata menő volt, az Ino-Shika-Cho jojó is tetszett, az idézés is jó volt a végén, Sait ellenben nagyon bénának ábrázolták, ami egyszerűen nem tetszett.
× Megnéztem a hétvégi Shingeki no Kyoujin részt is... Kicsit wtf, mi van akkor most Erennel? Ez az óriássá változós dolog kiveri nálam a biztosítékot, s lehet nekem ez fogja elrontani az egész animét, nem tudja a gyomrom egyszerűen bevenni. Ellenben Rivaille-ért odáig meg vissza vagyok (és Kamiya a hangja~! x)), az új csajsziról (akit meg Paku Romi szólaltat meg x)) nem is beszélve~ x) Szóval ebben az animében kapásból két és fél olyan csaj van már, akit kedvelek. D: Majdhogynem csoda XD De persze a rész megint úgy ért véget, hogy lekarmolom a falat, az arcom, meg a monitort is. Hát asdhfkjglkaédsklfajfg.
Mit néztem ma (ami nyomot is hagyott bennem): Mentalistát tévében, Rigsby-t tök sajnáltam, mikor a rész végén Van Pelt mutatta neki a gyűrűt. Maú~~~ =(

Napi alkothatnék: Póló, az általam mostanában rajzolgatott kék csirkével, "Pak yeah" felirattal, hátulján esetleg mellkas előtt összefont szárnyakkal, napszemüveggel (bördzsekivel?) "deal with it"-felirattal. Mi kell a megvalósításhoz? Fehér póló talán akad, kék textilfesték kellene csak... - várható nyári project, ha összejön.

Egyelőre ennyi. :D

2 megjegyzés:

  1. Alkothanéknak esetleg lehetne egyszer egy saját profilkép szerkesztése. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek szépen, amit használok, a vörös Daisuke is saját "alkotmány" :D Amit annyira imádok, hogy nem akarok lecserélni XD (mangaképet akartam színezni, aztán elkezdtem hülyéskedni, s ez lett belőleXD)

      Törlés