2013. június 7., péntek

06.06.

A nap címszavakban: Chihayafuru, KARUTA *-*, 100vers, Mamoru-fangörcs, elfogyott a gumicukor :(, körömlakk-küzdelem
Napi -: bőgtem a Chihayafurun többször is, apám újabb szívroham okozási kísérlete-ijesztgetése (tegnap is hatalmasat ugrottam, ma is -.-"), elfogyott a gumicukor, érthetetlen hisztire-agyfasz (count: 4)
Napi + (üzenet magamnak: legalább kétszer annyi, mint - !!!): bőgtem a Chihayafurun XD, hamar felöltöztem, hal~, 100 vers tanulgatás, Arata, Taichi, Pokotának egész Mamoru hangja van néha... hétfő tervezés... hogy Dóri Tőlem kérdezett plörkön, mert talán okosnak tart... illetve az a majdnem (?) vallomásszerűségvötöfömirőlbeszélek??? XD (count: 10)


A nap kanjija: 腐(る) kusaru, jelentése: elromlik, megrohad, szétbomlik; korrodálódik; csüggedt, depressziós; elfajzott... Másik olvasat: fu. Hasznos szavak: 腐女子 (fujoshi) - yaoifangirl; 腐男し (fudanshi) - yaoifanboy; 腐心 (fushin) - mindent bevet; 腐刑 (fukei) - kasztráció; 腐植 (fushoku) - humusz (és még ehhez hasonló nagyon hasznos szavakXD)




Napi fangörcs: Ez a kép (asdjhfkjgdslkg *totális fangörcs*), illetve a Miyano Mamoru és Ono Daisuke által felolvasott 100vers~
Anime/manga/könyv jelentés (spoilert tartalmazhat!): Chihayafuru~~~ Ma csak ezt néztem, de úúú, és úúú... Taichi szegény olyan szerencsétlen, úgy sajnálom. Aratát fanoljuk, Taichit nem kevéssé, és a fenébe is, mindig sikerül megríktania egy-egy résznek. Taichi ellenben überszöxivolt, ahogy elcsaklizta azt a falatatot, ott bennem is megállt egy pillanatra az ütő.
Mit néztem ma (ami nyomot is hagyott bennem): Ma olyan Mentalista ment, amit már láttam... :/ De azért megnéztem még egyszer XDXDXD

Napi alkotás: a4-es lapon 100 vers kiemelve a kimari-jiket... x)

Akarom, akarom, akarom: ezt a szütyőt *-*

Hát, most csak ennyi. :D De legalább volt energiám a sablonra. XD

1 megjegyzés:

  1. Lila! :DD De rég voltam már itt! És nem tudom miért ide írok, de ez volt legfölül :P

    VálaszTörlés